divendres, 13 de setembre del 2013

Més que companys: AMICS!

Bon dia a tothom:

Segon dia de classe. Potser t'hagi costat na mica aixecar-te, però ja ets aquí… i anem entre tots, a fer que aquest dia valgui la pena. Com sempre, us convido a començar el nostre dia donant-li sentit, posant un toc especial al mateix.

Has tingut alguna mascota? Sí? algun ocell, gos, peix… Segur que li has posat un nom. Posar nom als animals, no diguem ja a les persones, significa que per a nosaltres són molt importants. Són nostres. Escolta aquest tros d'un llibre titulat: “El petit Princep”.

- No – va dir el petit Princep. Busco amics. Què significa fer amics?

- És una cosa massa oblidada – va dir la guineu-. Significa crear llaços entre tu i jo.

- Crear llaços?


- Sí –va dir la guineu-. Per a mi no ets encara més que un noiet semblant a cent mil noiets. I no et necessito. I tu tampoc em necessites. No sóc per a tu més que una guineu semblant a cent mil guineus. Però, si em domestiques, tindrem necessitat l'u de l'altre. Seràs per a mi únic en el món. Seré per a tu únic en el món…

Els éssers humans necessitem fer amistat amb els que ens envolten. I això significa que tu m'importes a mi, que per a mi ets algú. Cada dia és un bon dia per a fer noves amistats entre nosaltres i també millorar les amistats amb els meus amics. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada