divendres, 30 de gener del 2015

Guerriero



Tots som guerrers en un moment donat...


Aixeco aquesta espasa i atravesso el cel. Juro que seré com la roca contra el foc i el gel. Sol al cim mantindré allunyats als rondaires, vindran multituds, surcaran els mars. Més enllà d'aquestes parets trobaré alegria, o pot ser sigui el meu final, però tindré glòria. I mai lluitaré per una recompensa,
jo lluito per amor i lluitaré per això.

Sóc un guerrer, vigilo la nit, i et defensaré dels malsons i els mals. Jo et protegiré contra els trucs i les xafarderies i t'abraçaré per donar-te força sempre. Jo et donaré les certeses contra les pors per veure el món des d'una altra perspectiva. No tinguis por de res, estaré al teu costat, i amb la meva capa netejaré les teves llàgrimes.

I amor meu, dolç amor creu-me, derrotarem al món sencer i sempre ens aixecarem. Estaré al teu costat tot el temps que vulguis, i et defensaré de tot, ja no tinguis més por.

No m'espantarà el drac i apagaré el seu foc. Res et farà mal darrera aquest escut. Lluitaré amb força contra tot mal i si caic no desesperis per tu m'aixecaré. Sóc un guerrer i trobaré la força en el teu llarg i difícil viatge estaré al teu costat. Jo seré el teu refugi en la tempesta i sostindré les teves mans per escalfar-te.

Atravessarem aquest regne junts, i esperaré fins a la fi de l'hivern amb tu. Del dia a la nit, i d'oest a est, estaré amb tu i seré el teu guerrer.

I amor meu, dolç amor creu-me, derrotarem al món sencer i sempre ens aixecarem. Estaré al teu costat tot el temps que vulguis, i et defensaré de tot, ja no tinguis més por.

I la llum de l'esperança mai s'apagarà, i t'abraçaré per donar-te força sempre. I et juro que seré com la roca contra el foc i el gel. Cuidaré de tu, jo sóc el teu guerrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada